Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim estimează afaceri de 175 mil. euro în 2019

15 ian 2019 Autor: Mădălina Panaete

Grupul Cris-Tim, activ în sectorul mezelurilor şi al lac­ta­telor, mizează în acest an pe o creştere a cifrei de afaceri de circa 14% faţă de anul trecut, până la circa 175 de mi­lioa­ne de euro, conform calculelor ZF făcute pe baza infor­maţiilor furnizate de Radu Timiş, preşedintele grupului. El afirmă că anul trecut grupul a realizat un rulaj de 154 de milioane de euro.

„Anul trecut a fost foarte bun pentru grupul Cris-Tim, ne-am atins toate obiectivele şi am făcut investiţii mai mari decât cele estimate. Ne-am bugetat iniţial investiţii de opt milioane de euro şi am investit în final 20 de milioane de euro. A fost cel mai bun an din istoria Cris-Tim. Am pus management, sisteme, managementul calităţii la punct. De asemenea, am conti­nuat inovaţiile prin lansarea pro­du­selor cu eticheta „Mai multă car­ne“. Iar anul acesta vom avea rezul­ta­te şi mai bune decât am avut anul trecut“, a spus Radu Timiş, unul dintre cei mai importanţi antre­pre­nori locali.

Grupul Cris-Tim are însă în por­tofoliu trei categorii mari de pro­du­se, şi anume mezeluri, lactate şi produse ready-meal (mân­care gata preparată). De asemenea, anul acesta, compania va lansa şi propriul brand de vinuri. Cris-Tim exportă 15% din producţia de mezeluri în 18 ţări din Europa precum Anglia, Spania, Malta, Italia, Germania şi Cipru.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.01.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.