Antreprenori locali. Dacia Plant, cu afaceri de 33 mil. lei, vrea să dezvolte noi categorii de produse şi ţinteşte o creştere de 15% în 2020

1 iun 2020 Autor: Georgiana Mihalache

Dacia Plant, unul dintre cei mai mari producători români de suplimente alimentare, şi-a majorat uşor afacerile în 2019, până la 33,4 mil. lei, pe fondul consolidării portofoliului de produse al companiei, iar planurile pentru anul acesta urmăresc în continuare dezvoltarea unor game noi. Criza coronavirusului a determinat producătorul român să înceapă producţia de gel igienizant pentru a răspunde cererii din piaţă.

„Anul 2020 pentru noi a început cu multe planuri şi strategii. Am finalizat dezvoltarea depozitului de finite căruia i-am dublat capacitatea şi pe care l-am digitalizat, apoi a venit pandemia şi a trebuit să lăsam deoparte planurile pe care le aveam şi să ne adaptăm contextului, motiv pentru care ne-am repliat pe lansarea unor produse necesare perioadei pe care o trăim“, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, director de marketing al Dacia Plant.

În 2019, compania a investit 1 mil. euro într-o secţie de tincturi şi siropuri şi a inaugurat un sediu de birouri nou, iar investiţiile au continuat şi la începutul anului acesta, odată cu dublarea capacităţii depozitului de produse finite şi lansarea de game noi - gelul igienizant pentru mâini.

„În ceea ce priveşte vânzările, da, am avut creşteri în perioada pandemiei pe toate canalele. Noi chiar am angajat 30 de oameni care altfel ar fi intrat în şomaj tehnic. Pentru noi reţeaua de distribuitori plafar are cea mai mare pondere în vânzări, urmată de farmacii, retail şi online. Observăm însă o creştere în ceea ce priveşte canalul farmaciilor“, a mai spus Claudia Burghelea.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 02.06.2020

Read this article in English on www.ZFEnglish.com
Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.