Cristian Vasile, cititor ZF: Transfăgărăşanul trebuie să devină unul dintre cele mai căutate obiective turistice din lume. Care este istoria celui mai faimos drum din România , care a fost construit ca o rută militară rapidă împotriva unei invazii sovietice care să lege garnizoană Sibiu de cea din Piteşti
După invadarea Cehoslovaciei în vara anului 1968, de către trupele sovietice împreuna cu trupele ţărilor membre în Tratatul de la Varşovia, mai puţin România, conducerea din vremea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marius Marinaş, profesor ASE: România – 20 de ani de convergenţă în UE. Sfârşitul avantajului competitiv al salariilor reduse?
- Dragoş Damian, Terapia Cluj: Hai România! O ţară este puternică şi respectată dacă are fabrici, uzine şi combinate
- Constantin Măgdălina, Expert Tendinţe şi Tehnologii Emergente: Ce pierderi îţi erodează compania fără să-ţi dai seama?
- Lucian Bondoc, managing partner Bondoc & Asociaţii: O confuzie, o obsesie şi o subestimare
- Sorin Pâslaru, ZF: Enrico Letta a activat semnalul de urgenţă la Bucureşti. Uniunea Europeană va trebui să se transforme, pentru că altfel se sufocă. Nu poţi să fii decât acolo unde este consumatorul tău, iar dictatura clientului este cea mai dură dintre