Sorin Pâslaru, ZF: De ce nu s-ar fi putut discuta la pachet salvarea Sidex cu investiţia germană de 500 de milioane de euro în pulberi pentru muniţie? Cum poate fi creat un context industrial românesc pentru a câştiga din noua politică de investiţii în apărare a UE?
Două evenimente importante au marcat această săptămână: semnarea de către guvern a unui acord pentru producţia de pulberi pentru muniţie cu gigantul german Rheinmetall, care presupune o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF: De ce nu s-ar fi putut discuta la pachet salvarea Sidex cu investiţia germană de 500 de milioane de euro în pulberi pentru muniţie? Cum poate fi creat un context industrial românesc pentru a câştiga din noua politică de investiţii în ap
- Consiliul Concurenţei spune că preluarea La Cocoş de către proprietarul Lidl şi Kaufland poate duce la creşteri de preţuri în magazine şi la probleme pentru furnizori. Ce soluţii sunt?
- Urmează ZF HR Conference 2025: Bugete, oameni şi eficienţă. După un deceniu de creştere, piaţa muncii a dat semne de prudenţă anul acesta. Ce urmează în 2026?
- Mesaje cheie de la NATO Industry Forum: Reînarmarea nu este o alegere, este o necesitate. Nu putem avea o apărare puternică fără o industrie puternică. Sunt mulţi bani pe masă pentru acest sector şi vor veni şi mai mulţi
- Ambiţia Comisiei Europene: trenurile anului 2040 să lege în şase ore Bucureşti de Sofia şi Budapesta, faţă de 10-15 ore în prezent