Ediţia 18 noiembrie 2025 epaper
Citiţi şi ediţia e-paper
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Porţia de Leadership. De la cultura prânzului la comunităţi de Mai Bine
- Chef Amalia Stanciu, Zexe Zahana: Ne dorim ca meniul să spună şi povestea grădinii, şi a producătorului, nu doar a bucătarului. Gătim în ritmul naturii, astfel că în fiecare anotimp avem produse de sezon
- Din fermă în farfurie, prânzul behind the scenes. RadicStar, companie ce pune pe piaţă produse din carne din Argeş: Suntem la o distanţă relativ mică faţă de Bucureşti şi avem avantajul de a putea livra zilnic către HoReCa
- Alexandru Ilinca, brand chef la Buongiorno Italian: „În Italia, prânzul este sfânt. Totul se opreşte în loc pentru o oră. Oamenii ştiu ce mănâncă şi aleg ingrediente simple, locale. Prânzul ne ajută să ne încărcăm bateriile şi noi mizăm pe gust şi pe preţ
- Arieşul Agrolact, o mică fabrică din Apuseni, îşi spune povestea în restaurantele din Capitală