Ediţia 12 august 2024 epaper
Citiţi şi ediţia e-paper
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la zero. Cum au crescut? Cristina Olteanu a dus proiectul AlbAlb, care găzduieşte creatori şi designeri români într-un magazin din centrul Bucureştiului, la afaceri de peste un milion de lei şi a adunat în portofoliu produse de la peste 100 de
- ZF Agropower. Cultivatorii de sfeclă de zahăr: Acoperim doar 23% din necesarul de consum şi putem ajunge la un maxim de 35% din cauza închiderilor de fabrici. Trebuie să investim în irigaţii pentru a menţine producţia de sfeclă
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Plastic – realităti şi prejudecăţi. Plasticul şi alternativele sale: pentru ce produse nu putem renunţa la acest material
- Pagina verde. Jesper Brodin, IKEA: Odată cu reducerea amprentei de carbon, vom reuşi să micşorăm şi costurile. Ne-am propus să „tăiem“ 50% până în 2030