Studiu Confidex printre manageri: creşte încrederea în economie, se reiau recrutările, scăderile afacerilor şi ale profitului sunt mai mici decât cele estimate la începutul pandemiei
Îngrijorarea managerilor români cu privire la evoluţia economiei s-a redus în ultimul trimestru din 2020 comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2020, când previziunile referitoare la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Knauf Insulation inaugurează fabrica de la Târnăveni, cea mai mare investiţie a grupului în Europa Centrală şi de Est
- Ana Dumitrache preia conducerea Olympian Parks: Platforma Helios Phoenix mizează pe extindere regională şi creştere organică accelerată
- Retailerul român Annabella a început să îşi pună sigla pe magazinele Profi preluate. Retailerul reintră astfel pe piaţa din Bucureşti. FOTO
- Ioana Pantelimon, Froopt: Consumul de produse bio din România este la 2-3 euro de persoană, în timp ce în Germania, Franţa sau Elveţia ajunge şi la 100 de euro pe an
- Ar putea cafeaua să mai sufere noi scumpiri? Fondatorul Origo, cel care a pus bazele cafelei de specialitate în România: „Nu mai e loc de scumpiri. Dacă vor mai exista creşteri de preţ, omul va consuma mai puţin şi nimeni nu îşi doreşte asta“