Dintre ce mai mari 20 de producători, numai cinci sunt români
Cei mai mari 20 de producători de materiale de construcţii fac afaceri de 1,2 mld. euro. Doar cinci sunt români
Industria materialelor de construcţiii este un sector în care antreprenorii români nu pot concura deocamdată la vârf, acolo unde elveţienii de la Holcim, germanii de la Carpatcement...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Sectorul berii aduce 350 mil. euro pe an la bugetul de stat şi angajează peste 5.000 de oameni. Cum atragem o nouă investiţie mare pentru a multiplica aceste cifre? „Dacă sectorul va fi lăsat să se dezvolte în condiţii de taxare echitabilă şi predictibilă
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Ana-Raluca Chişu, fondatoarea centrelor de terapie pentru copii KinetoBebe din Capitală: Am ajuns la patru centre şi afaceri de 4 mil. lei anul trecut
- ZF Agropower. Producţia de cartofi din România scade cu 20% pentru al doilea an consecutiv, iar în Covasna, patria cartofului, începe să se simtă lipsa apei. Fermierii sunt forţaţi să investească în irigaţii pentru a creşte randamentul într-o piaţă cu pre
- Interviu ZF. Claude Sarrailh, CEO al Ahold Delhaize pentru Europa şi Indonezia, un business de peste 35 mld. euro anual: Sunt convins că există mult potenţial de creştere pentru România. Noi vom continua să ne dezvoltăm accelerat, cu peste 100 de magazine
- CEC Bank pentru afaceri româneşti, un proiect ZF şi CEC Bank. Calea Victoriei redevine „Micul Paris“. Preţurile spaţiilor comerciale au urcat la 30.000 euro/mp, iar investitorii români şi străini mizează pe revenirea arterei istorice