Yoto, noua senzaţie pentru copii, în care familia Zuckerberg şi-a băgat banii, face ravagii pe piaţa gadgeturilor educative şi mizează pe primul profit în 2025
Start-up-ul britanic Yoto, cunoscut pentru boxele sale audio fără ecran dedicate copiilor, a înregistrat o creştere spectaculoasă în 2024, aproape dublându-şi vânzările şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- În SUA, campionii sectorului tech se pregătesc deja să-şi pună amprenta asupra alegerilor viitoare
- Italia ar introduce o nouă taxă bancară pentru susţinerea bugetului
- Bulgaria va introduce o interdicţie de utilizare a telefoanelor mobile în şcoli şi reforme în domeniul învăţământului
- Cambricon, o rivală chineză a Nvidia, se laudă cu o creştere de 4.000% a veniturilor pe primul semestru din 2025
- Firmele americane ar fi pus ochii pe petrolul pakistanez în urma unei declaraţii a lui Trump