Starbucks îşi schimbă strategia de marketing: Căni ceramice, preţuri îngheţate şi un plus de simplitate pentru a reda farmecul cafenelelor şi a atrage clienţii pierduţi
Noul director executiv al Starbucks a prezentat miercuri un set de măsuri, inclusiv revenirea la cănile din ceramică, etichetarea manuală a paharelor şi îngheţarea preţurilor meniurilor,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Renault, în discuţii cu grupul JSW privitoare la un posibil JV în India
- Producătorul german de componente auto PWO deschide o fabrică în Serbia
- Yusei din China îşi construieşte a doua fabrică de componente auto în oraşul sârb Nis
- Ministerul slovac de finanţe lansează un website pentru compararea preţurilor
- China va plăti familiile să aibă copii