Cum îşi aleg tinerii următoarea vacanţă? TikTok redefineşte vacanţele şi a ajuns să fie principala sursă de inspiraţie pentru tinerii călători
TikTok-ul influenţează puternic comportamentul tinerilor călători, care nu mai apelează la ofertele sau pachetele agenţiilor de turism şi preferă, cu un rucsac în spate, să zboare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum remodelează Gen Z piaţa turismului? Pentru aproape jumătate dintre tineri experienţele au devenit mai importante decât bifarea destinaţiilor de pe o listă
- Cum îşi aleg tinerii următoarea vacanţă? TikTok redefineşte vacanţele şi a ajuns să fie principala sursă de inspiraţie pentru tinerii călători
- De pe băncile facultăţii la iahturi în Maldive: De ce tot mai mulţi Gen Z vor să lase în spate joburile din corporaţii pentru a lucra pentru cei mai bogaţi oameni ai lumii ca bone sau bucătari?
- Cum se adaptează companiile la noua generaţie când vine vorba de programul full time? Mai vrea generaţia Z să stea la birou opt ore pe zi?
- Cum a reuşit o tânără să facă afaceri de aproape 400.000 de lei anul trecut cu un business de decor pornit la 20 de ani: „Am ştiut întotdeauna că vreau să fiu antreprenor şi am avut motivaţia să le arăt părinţilor mei, care sunt şi ei antreprenori, că pot