Ce carte îţi recomandă Alex Bratu, Country Director JYSK România şi Bulgaria, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă şi decoraţiuni
În rubrica „O carte pentru GenZ”, mergem direct la sursă şi îi întrebăm pe cei mai importanţi oameni din businessul românesc ce lecturi recomandă generaţiei tale. Astăzi,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce carte îţi recomandă Alex Bratu, Country Director JYSK România şi Bulgaria, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă şi decoraţiuni
- Investiţii, vacanţe şi experienţe vs. propria locuinţă: de ce visul de a fi proprietar e din ce în ce mai îndepărtat pentru tinerii gen Z? „Să strâng bani pentru o casă de la 24 de ani înseamnă mai mult o presiune şi un stres decât ceva ce îmi oferă sigur
- Ce carte îţi recomandă Tulia Căşvean, director de comunicare corporativă şi PR al Transavia, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România
- Când curajul şi oportunitatea se întâlnesc: cum se simte experienţa Erasmus pentru un tânăr student? Cezar Ciucă, student plecat în Lituania: „Erasmus sparge foarte multe bariere personale, emoţionale, profesionale”
- Contează sau nu 1 Decembrie pentru Gen Z? Ce ne spun tinerii: Patriotismul nu e despre a lăsa comentarii cu „La mulţi ani, România!”, ci e despre a fi alături de oameni, a rămâne implicaţi în ceea ce contează pentru ei, a susţine cauze în care cred, a nu