Anii de facultate, în ritm de multinaţională. Cum reuşesc tinerii să conducă asociaţii studenţeşti organizate pe departamente şi cum e să porţi „pălăria” de preşedinte al unei organizaţii la doar 20 de ani? „Totul e organizat ca într-o companie. Avem HR, finanţe, exchange, marketing, evenimente şi PR”

În multe centre universitare din România, asociaţiile studenţeşti arată şi funcţionează ca nişte companii în miniatură: cu organigramă, departamente, obiective trimestriale,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.