Andreea Cremenitchi, arhitect de profesie, păstrează viu desenul pe hârtie în era digitală prin Prints by Cremi, brand sub care ilustrează clădiri şi locaţii semnificative din toată lumea
Prints by cremi este un brand pornit de Andreea Cremenitchi, care început dintr-o pasiune de când era mică şi din dorinţa de a desena tot mai mult în căutarea propriului stil. La doar 26...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Andreea Cremenitchi, arhitect de profesie, păstrează viu desenul pe hârtie în era digitală prin Prints by Cremi, brand sub care ilustrează clădiri şi locaţii semnificative din toată lumea
- Mai mult decât o criză bugetară: Generaţia Z din Bulgaria cere o redresare politică profundă. În seara de 1 decembrie, Bulgaria a fost martora celei mai ample mobilizări populare din anii '90 încoace. Aproape 100.000 de oameni au umplut străzile Sofiei, i
- De ce e Snapchat una dintre platformele sociale preferate de generaţia ta? Diana Coman, Profa de Social Media: Platforma Snapchat creşte constant. Tinerii ajung şi la 1.000-2.000 de zile consecutive de vorbit pe Snapchat
- Ce carte îţi recomandă Alex Bratu, Country Director JYSK România şi Bulgaria, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă şi decoraţiuni
- Investiţii, vacanţe şi experienţe vs. propria locuinţă: de ce visul de a fi proprietar e din ce în ce mai îndepărtat pentru tinerii gen Z? „Să strâng bani pentru o casă de la 24 de ani înseamnă mai mult o presiune şi un stres decât ceva ce îmi oferă sigur