Un start-up pe zi: Trei tinere cu experienţă în domeniul consultanţei au investit 12.000 de euro în producţia de tricouri care transmit mesaje prin QR code
Într-un an compania îşi propune să vândă circa 2.000 de tricouri.
Mariana Solonari, Alina Ieremciuc şi Mirela Irindea au decis în urmă cu doi ani să îşi lase în urmă joburile din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.