Un start-up pe zi. O familie din Roman a investit banii de la nuntă într-o băcănie. „Consumatorul român ar trebui să-şi pună întrebarea: Cumpăr măr din Polonia sau cumpăr măr din România?“
Oana şi Adrian Ciurea au pus bazele brandului Băcănia cu Dichis în 2014, după ce au simţit nevoia unui stil de viaţă sănătos, iar în Roman, oraşul de unde provin, nu existau magazine...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.