ZF Polonia. Polonia – între tradiţie, natură şi cultură: zece motive care definesc un model european autentic
Polonia şi-a construit în ultimele decenii un nou brand de ţară europeană în care tradiţia se îmbină natural cu modernitatea. De la Varşovia şi Cracovia până la Gdańsk sau Wrocław,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Polonia. Polonia – între tradiţie, natură şi cultură: zece motive care definesc un model european autentic
- ZF Polonia. Investitorii polonezi au parafat 15 tranzacţii în România în ultimii trei ani: “Pentru companiile poloneze, piaţa românească rămâne extrem de atractivă, cu un potenţial semnificativ”
- Turismul viticol local, în top zece în Europa, tras în sus de Dealu Mare, principala zonă viticolă care atrage turiştii
- Iuliana Tasie, Ana Hotels Europa Eforie Nord: În lunile de vară abia am ajuns la un grad de ocupare de 70%, faţă de 85-90% în alţi ani. Litoralul nu e sprijinit şi îşi pierde identitatea
- Hotelul Swissôtel din Poiana Braşov aşteaptă venituri de 4,8 mil. euro în primul an întreg de activitate. „Observăm o creştere constantă a segmentului internaţional, în special din ţările vecine şi din Europa de Vest.“