ZF Live. Antonio Niţu, Aerotravel: „În corporate travel, clienţii vin din toate zonele economiei – au apărut foarte mulţi clienţi din agricultură, stăm foarte bine şi în ceea ce priveşte zona automotive“
Preţul mediu al unui bilet de avion a crescut cu 20% în prima parte a acestui an faţă de anul trecut, însă costurile totale per tranzacţie ale unei companii care apelează la servicii de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Alin Burcea, CEO Paralela45 şi preşedinte ANAT: Finanţarea prin OMD-uri ar trebui să devină principalul mecanism de susţinere a turismului în următorii ani
- Grafic: Numărul pasagerilor înregistraţi în lunile de vară din perioada 2019-2024
- Brandul hotelier Mercure, din portofoliul Accor, a ajuns la un număr de 1.000 de hoteluri în toată lumea. În România sunt nouă hoteluri Mercure, cu 717 camere
- Cu lupa pe România: polonezii îşi cresc prezenţa în turismul românesc după două tranzacţii cu platformele online Litoralulromânesc.ro şi Vola.ro. Cele două achiziţii se numără printre cele mai mari tranzacţii din piaţa locală de turism
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Prima lună de scădere după 16 luni consecutive de creşteri la Bursa de Valori a activat fondurile de pensii: în august, când bursa a scăzut cu 1,8%, fondurile de pensii au cumpărat acţiuni de 180 mil. lei la Hidroelectrica, Petrom, Banca Transilvania, BRD