ZF Live. Alin Burcea, CEO Paralela 45: Anul a debutat foarte bine în privinţa cererii, oamenii îşi rezervă vacanţele pentru a beneficia de reducerile din această perioadă. Volumul de vânzări al Paralela 45 a fost de 60 milioane euro anul trecut, faţă de 35 mil. euro în 2021
Alin Burcea, CEO şi fondator al agenţiei de turism Paralela 45, unul dintre cei mai mari jucători de pe plan local, spune că anul 2023 a debutat bine din punctul de vedere al cererii...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cătălin Ştefan, hotelul de patru stele Capital Plaza din Bucureşti: „Principalii clienţi rămân oamenii de afaceri, pe incoming şi evenimente încă nu am revenit la nivelul de dinainte de pandemie“
- EXCLUSIV ZF CORPORATE.Sorin Paul Stănescu, unul dintre afaceriştii României, a transformat o pădure de 700 de hectare din satul Singureni, judeţul Giurgiu într-un complex turistic de lux, căruia i-au călcat pragul peste 12.000 de turişti anul trecut
- România are resursele necesare, dar focusul ar trebui să fie pe atragerea investiţiilor care generează o producţie cu valoare adăugată mare. Volatilitate în piaţă va fi, inflaţia este persistentă, dar cine se adaptează va avea de câştigat!
- ZF a lansat în cadrul conferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România tool-ul interactiv Top 1.000 cele mai mari companii din România
- „Casa“ nu câştigă întotdeauna. Ce fonduri de investiţii au vândut în pierdere sau au făcut achiziţii în România care nu s-au dovedit inspirate?