Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum ar trebui construit un proiect pentru a primi sprijinul mediului privat? Un proiect social ar trebui gândit ca un business, să fie ancorat în realitate şi să aibă un impact asupra comunităţilor locale
♦ Producătorul de materiale de construcţii a început să colaboreze cu Asociaţia Tăşuleasa încă din 2018, când a pornit şi proiectul Via Transilvanica ♦ La început, TeraPlast...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum ar trebui construit un proiect pentru a primi sprijinul mediului privat? Un proiect social ar trebui gândit ca un business, să fie ancorat
- Horia Tecău devine acţionar cu 20% în Electryphy, brand românesc de echipamente sportive pentru tenis, şi lansează o platformă pentru pregătirea sportivilor
- Karpaten Turism estimează că va vinde vacanţe în valoare de 1 mld. lei în acest an. „Românii preferă să renunţe la achiziţia de bunuri materiale şi să investească în experienţe.“
- Agenţia de turism Karpaten Tourism ar putea depăşi pentru prima dată pragul de 1 mld. lei rulaj în acest an. „Am operat un număr record de zboruri charter, am extins reţeaua de agenţii fizice la 20 în România şi ne-am lansat pe piaţa din Republica Moldova
- Hotel Furnica, aflat în vecinătatea Castelului Peleş din Sinaia, a fost scos la vânzare de Casa Regală a României, la preţul de 3,7 milioane de euro