Via Transilvanica - drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Un proiect naţional de promovare turistică din bani privaţi. Via Transilvanica a atras turişti veniţi din peste 50 de ţări. Ce ar putea învăţa autorităţile de la acest proiect pentru a face din România o destinaţie turistică pentru străini?
♦ Estimările arată că cel puţin 30.000 de călători au parcurs Via Transilvanica anul trecut, însă numărul real ar putea fi mai mare în contextul în care traseul poate fi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. În România, o ţară cu ieşire la mare, navigaţia era un sport aproape necunoscut, însă interesul a crescut constant în ultimii ani. „Avem 350 de cursanţi anual, expediţiile şi vacanţele pe barcă au devenit activităţi populare pentru tiner
- Via Transilvanica - drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Un proiect naţional de promovare turistică din bani privaţi. Via Transilvanica a atras turişti veniţi din peste 50 de ţări. Ce ar putea învăţa
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Turism în vreme de criză. Rezervările din timp pentru vacanţe sunt tot mai rare, iar oamenii renunţă la hotelul de patru stele pentru o cazare mai ieftină. „Ideea de a avea o v
- Valea Doftanei, noul magnet din turism. Două hoteluri vor fi construite de la zero, iar complexul Atra se extinde. Două dintre proiecte sunt realizate cu bani din Tranziţie Justă
- Germania: călătoriile interne împing rezervările hoteliere la un maxim istoric