Via Transilvanica - drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Un proiect naţional de promovare turistică din bani privaţi. Via Transilvanica a atras turişti veniţi din peste 50 de ţări. Ce ar putea învăţa autorităţile de la acest proiect pentru a face din România o destinaţie turistică pentru străini?

♦  Estimările arată că cel puţin 30.000 de călători au parcurs Via Transilvanica anul trecut, însă numărul real ar putea fi mai mare în contextul în care traseul poate fi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.