Ungaria: băile locale, un jucător cheie în sectorul de turism al ţării
Numărul de vizitatori înregistraţi de băile maghiare nu a atins nivelul record din 2019, însă veniturile nete din serviciile oferite de acestea au crescut puternic din anul respectiv,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Operatorul aerian Turkish Airlines a crescut frecvenţa zborurilor directe între Cluj-Napoca şi Istanbul
- Românii ajută Ungaria să stabilească recorduri la turism
- Edenred: 7 din 10 angajaţi români acordă sub 30 de minute mesei de prânz şi alocă în medie 40 lei. Doar 6% dintre angajaţi comandă de pe platformele de livrare.
- Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton: „T1 a fost mai bun, cu 5-10% peste cel de anul anterior. Acum sperăm la stabilitate“
- GEN Z Sondaje. Evadarea din marele oraş, cel mai bun plan de vacanţă : doar 13% dintre voi aţi alege un city-break pentru zilele libere. Unde vă găsim în rest?