In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Giurgi, Marmorosch: Turiştii plătesc anual, în Bucureşti, 6 mil. euro ca taxă de oraş. Aceşti bani nu se investesc în promovarea Capitalei şi e păcat, potenţialul e enorm
♦ Grupul lituanian Apex Alliance a transformat fostul Palat al Băncii Marmorosch din centrul Bucureştiului într-un hotel de cinci stele, o investiţie care s-a ridicat la 42 milioane de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANALIZĂ XTB: Investitorii bagă bursele pe roşu după ce închiderea aeroportului Heathrow declanşează vânzări de acţiuni din sectorul aerian şi hotelier
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Ambasadorii mediului de business: care sunt mărcile româneşti care fac înconjurul lumii?
- Epoque Hotel Relais & Châteaux a găzduit 16.000 de turişti anul trecut, mulţi venind din Marea Britanie, SUA, Franţa, Germania şi Italia. Hotelul investeşte în dezvoltarea segmentului de evenimente
- Cu o istorie de peste 150 de ani, celebrul hotel Grand Hotel Du Boulevard din Bucureşti îşi redeschide uşile oaspeţilor sub brandul de lux Corinthia, după ani în care a fost închis
- GALERIE FOTO. Cum arată Corinthia Grand Hôtel du Boulevard, cel mai nou hotel de cinci stele din Bucureşti. Hotelul încă păstrează elemente de decor care există încă de la începuturile sale