Doar 13 judeţe şi Bucureştiul au reuşit să atragă un lanţ hotelier internaţional
Opt camere din 100 de pe piaţa hotelieră locală operează sub branduri străine. „Prezenţa lor contribuie la ţinuta României ca destinaţie turistică“
Aproape 6.400 de camere din hotelurile din România operează sub un brand internaţional, 56% fiind în unităţi din Capitală, iar restul în marile oraşe din ţară, potrivit unei analize a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 6. Pavăl Holding
- Un gigant din turism cu afaceri de 24 mld. euro pariază pe România. Grupul TUI intră direct în piaţa locală, prin divizia din Polonia
- Cristian Popa, CFA: Câţi bani vin şi câţi bani pleacă din România ca remiteri ale angajaţilor. Volumul sumelor trimise acasă de muncitorii străini a crescut de peste patru ori în ultimii cinci ani
- Spania va deschide clădirile publice ca adăposturi climatice pe perioada verii
- Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Anca Iosif, o călătoare pe Via Transilvanica, a parcurs întreg traseul în două etape, la distanţă de patru ani şi are în plan să cuprindă într