Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania: Un proiect ca Via Transilvanica oferă şansa de dezvoltare socială şi economică şi îi încurajează pe tineri să rămână în comunităţile rurale
Una dintre soluţiile pentru dezvoltarea economică şi socială a zonelor rurale stă în turism, iar asta o demonstrează chiar şi Via Transilvanica. Pentru a nu fi depopulate, comunităţile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania: Un proiect ca Via Transilvanica oferă şansa de dezvoltare socială şi economică şi îi încurajează pe tineri să rămână în comunităţile rurale
- Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri. Turismul, şansa comunităţilor locale. Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania: „Fără dezvoltare, nivelul de trai din zonele rurale nu poate să ajungă la nivelul ţărilor din Vest, iar un proi
- Cum a ajuns România să fie „pe hârtie“ una dintre cele mai exclusiviste destinaţii din Europa, mai scumpă decât Elveţia sau Italia? Evaziunea fiscală din turism ascunde cel puţin două milioane de turişti străini
- Grafic: Numărul de turişti înregistraţi în primul semestru din perioada 2018-2025
- Sondaj CEC Bank: Aproape 8 din 10 români pun bani deoparte pe parcursul anului pentru vacanţe. Pentru 42% dintre ei, bugetul de anul acesta s-a redus cu 10% până la 30%