Mihaela Căluşer, Wens Travel: Destinaţiile interne au fost primele solicitate, fiind urmate de Grecia. Turiştii nu mai planifică vacanţe, sunt spontani. Agenţia de turism a încheiat anul 2019 cu afaceri de 13 milioane de euro
► Pentru anul în curs cifra de afaceri este estimată la 6 mil. euro. Mihaela Căluşer, proprietar şi CEO al agenţiei de turism Wens Travel, cu afaceri de 13 mil. euro în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Destinaţiile montane sunt printre cele mai căutate pentru mini-vacanţa de 8 martie
- Zboruri charter din Timişoara spre Hurghada, Rhodos, Creta, Hammamet şi Antalya
- Afacerile producătorului de mobilă Sortilemn Gherla, furnizor Ikea, au scăzut cu 6%, la 154 milioane lei
- Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%
- Colliers: Piaţa de investiţii imobiliare a crescut cu 37% anul trecut, la 900 mil.euro, dar ar putea înregistra o scădere în 2021 pe fondul incertitudinilor. Birourile au rămas cele mai tranzacţionate active, urmate la mare distanţă de sectorul industrial