Mădălina Balaiban, Hello Holidays: Vânzările pe Bulgaria au fost mai mari decât în 2019, 60% din ce am vândut zilnic a fost Bulgaria. Pentru sezonul toamnă – iarnă din acest an, agenţia de turism mizează pe destinaţiile Turcia şi Egipt pentru circuite şi sejururi
Mădălina Balaiban, proprietara agenţiei de turism Hello Holidays, spune că vânzările pentru vacanţele în Bulgaria au crescut foarte mult faţă de 2019, astfel că, după intrarea Turciei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2015 în business
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2014 în business
- După două decenii, România începe să aibă segment de lux. Ioan Mătieş, general manager al JW Marriott Bucharest: Se conturează o piaţă care susţine astfel de hoteluri. „Noi credem că în Bucureşti ar trebui să fie chiar un high-end luxury hotel.“
- Tadas Evaltas, directorul general al hotelului The Marmorosch: Ne focusăm pe corporate business, 95% a fost gradul mediu de ocupare luna trecută
- Povestea unuia dintre primele hoteluri de lux din România, care a pus piaţa locală pe harta mondială. JW Marriott Bucharest a fost primul hotel deschis sub acest brand în Europa. După două decenii, România începe să aibă segment de lux. „Se conturează o p