Lorand Szarvadi, la patru ani după ce s-a despărţit definitiv de Domo şi a investit într-un hotel: „Am văzut o mare oportunitate în turismul intern şi nu m-am înşelat”
Szarvadi s-a retras treptat din cadrul Domo, începând din 2007, pentru ca în 2012 să se retragă definitiv din compania pe care a dezvoltat-o până la peste 100 de magazine şi 165 mil. euro...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru afaceri româneşti. Alexandra Bogatu, Rezident şi Euforia Retreat: Mi-aş dori ca zona dintre cele două Eforii să devină strip-ul de hoteluri de lux de pe litoralul nostru. Vedem cum proiecte precum Neptun Deep cresc turismul de business în
- Bursă. Feper, venituri de 50 mil. lei şi profit de 4 mil. lei la finele lunii septembrie
- Grafic: Evoluţia sumei cheltuite de turiştii români pe vacanţele în afara ţării (mil. euro)
- Hotelul Orizont, din nou la vânzare. FEPER, compania care deţine în prezent hotelul din Predeal, cere 10,5 milioane de euro pe imobil
- Hotelul Mercure Alba Iulia, primul afiliat la un brand internaţional din oraş, estimează afaceri de 2 milioane de euro pentru primul an de activitate. „Ne aşteptăm la un mix între turismul de leisure şi cel de afaceri“. Investiţia în hotel s-a ridicat la