Lidl Tour, agenţia de turism a discounterului german, a ajuns la 15.000 de clienţi în doi ani de activitate
Cele mai vândute destinaţii după numărul de rezervări sunt România, Spania, Grecia, Cipru şi Maroc. Discounterul german Lidl, care a intrat în 2016 pe piaţa locală de turism prin...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Se întorc străinii: pragul celor mai mari obiective turistice din ţară este călcat de tot mai mulţi turişti străini. În primele cinci luni din acest an, Castelul Bran a primit un număr total de 205.000 de turişti, dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului t
- Hotelierii din zonele balneare ar putea primi până la 200.000 euro de la stat pentru proiecte de dezvoltare: „Este prima dată când există o opţiune pentru turismul balnear“
- Turismul a ajuns să genereze 30% din businessul Avincis. Crama va miza şi pe organizarea de evenimente. Andreea Micu, proprietar, Avincis: „Ponderea turismului este foarte importantă nu neapărat la nivel de cifre, cât la nivel de interacţiune cu brandul“
- Grămezi de bagaje, cozi interminabile, zboruri anulate: Europa şi SUA caută cu disperare căi de a depăşi haosul din aeroporturi
- Gen Z. Tribe lifestyle. Lucian Iovu şi Claudiu Florescu au trecut de la o cafenea pe roţi, într-o dubiţă, la una fixă, iar acum vor să se facă şi mai cunoscuţi la festivaluri şi evenimente