Hotelierii ar putea să îşi obţină comisioanele plătite timp de 20 de ani către Booking. Asociaţia europeană care reprezintă sectorul ospitalităţii invită toţi hotelierii să se înroleze într-un proces european împotriva Booking
♦ Booking le-a impus hotelierilor o clauză contractuală care nu le permitea să ofere preţuri mai bune pe alte platforme sau chiar pe site-urile proprii ♦ Această...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii au cheltuit 59 mil. euro la cinema în 2024, cu 5% mai puţin decât în 2023, în timp ce numărul spectatorilor a scăzut cu 14%. Cushman & Wakefiled Echinox: În era digitală, cinematograful tradiţional trebuie să-şi regândească rolul în divertisment
- Sibiu, oraş de business şi centru cultural, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum s-a schimbat piaţa ciocolatei artizanale? Fondatorii Chocolate Delice din Sibiu: Oamenii au început să cumpere şi pentru ei înşişi, nu doar pentru a oferi cioco
- Afaceri de la Zero. Adrian Botca, proprietarul Arbo Turism din Hunedoara, deţine un restaurant şi construieşte o pensiune în Haţeg cu bani din Tranziţie Justă
- Poţi să pleci de la un vis şi să ajungi la primul milion. Poveştile strânse la Afaceri de la Zero vin să construiască încrederea în antreprenoriat mic şi curajos, care deschide nişe de piaţă, luptă pentru idei şi creează comunităţi. E rândul tău să fii no
- Prudenţa îşi pune amprenta şi în turismul de business. Companiile îşi reduc bugetele de călătorii pentru angajaţi, iar evenimentele sunt amânate. Agenţie de turism: „Contextul economic a forţat companiile să adopte cartea prudenţei“