Happy Tour: Surpriza anului trecut a fost cererea mare pentru vacanţe la Disneyland Paris. Vânzările către această destinaţie au depăşit pragul de 1 milion euro
♦ Turiştii nu au redus bugetul alocat unei vacanţe, însă au renunţat la anumite tipuri de călătorii, precum city-break-urile, ca urmare a inflaţiei.
Disneyland Paris, unul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Ce afaceri fac companiile care transportă pasagerii pe calea ferată? Cinci transportatori privaţi deţin 20% din piaţă
- Grafic: Topul celor mai mari companii din industria vinului
- Continental Hotels renovează complet hotelul de patru stele Continental Forum Oradea, printre cele mai mari din oraş. Grupul hotelier are un buget alocat investiţiilor de 15 mil. lei în acest an
- Sezonul estival nu pare a fi afectat de contextul economic, însă hotelierii de pe litoral sunt rezervaţi pentru următoarele două luni. Soarta sezonului stă în mâinile rezervărilor last-minute
- Realitatea cifrelor: românii au cheltuit 3 miliarde de euro pe vacanţele în străinătate în primele patru luni, plus 11%. Anul trecut au cheltuit aproape 10 miliarde de euro