Happy Tour: Surpriza anului trecut a fost cererea mare pentru vacanţe la Disneyland Paris. Vânzările către această destinaţie au depăşit pragul de 1 milion euro
♦ Turiştii nu au redus bugetul alocat unei vacanţe, însă au renunţat la anumite tipuri de călătorii, precum city-break-urile, ca urmare a inflaţiei.
Disneyland Paris, unul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. Calendarul evenimentelor sportive în perioada următoare
- Via Transilvanica, drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Peste 300 de şcoli din comunităţile prin care trece Via Transilvanica au participat la activităţi de voluntariat pe traseu. „Proiectul nu e doar
- Turismul, o enigmă chiar şi pentru autorităţi. Cât cheltuie turiştii străini pe vacanţe în România? Două instituţii, două răspunsuri diferite
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la zero la 650 de cafenele 5 to go în zece ani. „Am fost şi pe marginea prăpastiei, dar am ieşit de acolo şi de atunci tot urcăm. Avem astăzi alături de noi 315 francizaţi şi 2.000 de angajaţi“
- Grafic: Evoluţia businessului agenţiilor de turism în perioada 2019-2024