Atlasul de business al României. Ediţia a 3-a
Grupurile internaţionale ies timid din Capitală
România numără doar 70 de hoteluri sub un brand internaţional, ceea ce înseamnă doar 4% din numărul total de hoteluri din ţară, un procent infim în comparaţie cu alte ţări din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungaria: băile locale, un jucător cheie în sectorul de turism al ţării
- Grupul hotelier Marriott plănuieşte să deschidă şapte hoteluri în următorii ani în Timişoara, Sibiu, Cluj-Napoca, Braşov, Călimăneşti şi Arad
- Exclusiv ZF. Lanţul hotelier Marriott este cu ochii pe România, planul fiind de a deschide cel puţin şapte noi hoteluri în mai multe oraşe. Ivan Kiseev, director: Vedem un interes crescut pentru mărcile de lux cum e The Ritz-Carlton
- Grafic: Exemple de ţări din Europa şi ponderile HoReCa în vânzări în volum de bere (2023) Procent vânzări HoReCa (%)
- Grafic: Evoluţia procentului vânzărilor în volum de bere în HoReCa (on-trade) Procent HoReCa (%)