Grupul Karpaten Turism ţinteşte afaceri de 50 mil. euro. „La final de noiembrie lansăm chartere spre şase destinaţii exotice. Charterele reprezintă în prezent nucleul businessului nostru. Apetitul românilor pentru destinaţii exotice este în creştere“. Preţul mediu plătit pe vacanţe spre Maldive sau Republica Dominicană ste de 1.500 de euro de persoană
Grupul Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători din turism, controlat de Gheorghe Mărginean, ţinteşte în acest an afaceri de 50 de milioane de euro, faţă de nivelul de circa 20...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Berarii României: Asistăm la cea mai agresivă majorare a taxării, cu 15% a accizei în 2025, pentru un beneficiu marginal la buget, de doar 3 mil.euro. Sectorul berii susţine peste 60.000 de locuri de muncă şi contribuie anual cu aproximativ 400 mil euro l
- HORA: Majorarea TVA la mâncare va duce la creşterea preţurilor cu aproximativ 1,8%, în paralel cu frânarea creşterii consumului şi creşterea evaziunii fiscale. În final, încasările dinTVA la bugetul de stat provenite din industria restaurantelor ar fi ma
- Alin Burcea, preşedintele ANAT şi fondator, Paralela 45: Dacă statul tot nu face nimic pentru turism, propun să desfiinţăm Ministerul Turismului!
- Ce e lux în România e „clasa de mijloc“ în lume. Piaţa hotelieră de lux din România, foarte restrânsă, e departe de a se încadra în topul mondial. Niciunul dintre brandurile de top din lume nu are prezenţă locală
- Coreea de Nord deschide o uriaşă staţiune pe litoral pentru a da un impuls turismului