Grupul francez Accor, prezent şi pe piaţa hotelieră din România, a raportat în S1 2025 venituri de 2,7 mld.euro, în creştere cu 2,5%. La nivel global, 117 hoteluri au fost deschise sub brandurile Accor
Grupul francez Accor, prezent şi pe piaţa hotelieră din România, a raportat în primul semestru din 2025 venituri de 2,7 miliarde euro, în creştere cu 2,5%, şi o EBIDTA de 552 milioane...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotelierii din zonele balneare se aşteaptă la un an cu scăderi. Criza politică şi creşterea taxelor au dus la un comportament mai prudent al turiştilor. Oamenii caută oferte şi alocă mai puţini bani vacanţelor la băi
- Pagina verde. Comunitatea Slow Food Buzău va reabilita o moară veche de lângă Vulcanii Noroioşi şi o va transforma în centru educaţional culinar
- Grupul francez Accor, prezent şi pe piaţa hotelieră din România, a raportat în S1 2025 venituri de 2,7 mld.euro, în creştere cu 2,5%. La nivel global, 117 hoteluri au fost deschise sub brandurile Accor
- Compania braşoveană Carmolimp, controlată de familia Şoneriu, a preluat hotelul Victory din Vama Veche şi l-a rebranduit Plaja33, urmând ca anul viitor să investească în renovarea unităţii
- Studiu ING: 9 din 10 români din mediul urban au fost sau urmează să plece într-o vacanţă, iar bugetul alocat de 30% dintre aceştia este între 4.000 lei şi 8.000 de lei.