Doi tineri de la oraş au transformat în pensiune o casă veche dintr-un sat de doar 30 de oameni de lângă Sighişoara. Pe lângă turism, ei pariază pe legumicultură
♦ Producţia de legume este una dintre activităţile de bază ale fondatorilor agropensiunii, astfel că ei cultivă şi produc tomate, ardei şi fasole ♦ În 2020, Andreea şi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia pieţei hotelurilor de lux din România în perioada 2015-2020 (mil. lei)
- Up România lansează o platformă prin care angajaţii companiilor îşi pot alege singuri beneficiile extrasalariale dorite, în baza unui buget alocat de angajator
- Colliers: 2021 va fi un an al revenirii, dar pandemia va continua să îşi facă simţite efectele. Investiţiile imobiliare ar putea scădea spre 500-600 mil.euro
- Hotelurile de lux din România şi-au redus businessul la jumătate: în 2020, valoarea pieţei a ajuns la 57 milioane lei
- Piaţa hotelurilor de lux din România s-a prăbuşit cu 50% în ultimul an şi mai adună doar 57 milioane de lei. Două dintre cele mai mari branduri din piaţa hotelurilor de lux din România sunt JW Marriott şi Intercontinental, ambele fiind în Bucureşti