Din culisele tranzacţiei de 21 mil. euro prin care Ionuţ Nedea a vândut agenţia de turism online Litoralulromânesc.ro către un holding polonez de tehnologie care vrea să învingă Google cu „arme“ locale
♦ Szallas Group, parte a grupului polonez de tehnologie şi media Wirtualna Polska Holding, a cumpărat agenţia de turism online Litoralulromânesc.ro (firma Creative Eye SRL), ceea ce îi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce a însemnat epoca Iohannis: De la vacanţa anuală la 3-4 city breakuri pe an şi cel puţin două vacanţe „mari”
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Dedeman, de la 40 de magazine, a ajuns la 63 plus investiţii în birouri în România şi în hoteluri în Italia şi Elveţia
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Cine îţi livrează pizza?
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Peste 4.700 de magazine ca-n Vest! Din Vest
- Ce a însemnat epoca Iohannis: „E foarte bine ca atunci când ai succes să nu te fure peisajul”. Altex, de la 1,5 la peste 7 mld. lei afaceri