Cristian Pandel, CEO, Christian Tour: Turiştii au vrut vacanţe mai scumpe, preţul mediu a crescut cu 20%, au ales hoteluri de patru stele, în loc de trei, pentru că au vrut standarde mai înalte de igienă şi curăţenie
♦ Sezonul de vară din acest an a fost unul bun pentru turoperator, iar Cristian Pandel estimează că la finalul acestui an volumul de vânzări se va situa la circa 75% din nivelul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Studiu ASE. Cât valorează tichetele de valoare în economie: mai mult de 1,4% din PIB, 213.000 de locuri de muncă şi un consum fiscalizat în proporţie de peste 90%
- Wizz Air a lansat noi rute de pe aeroportul din Cluj-Napoca, către Marrakesh, Stockholm Skavsta, Billund, Tel Aviv şi Oslo Sandefjord Torp
- Brandurile internaţionale îşi iau lupa de pe Bucureşti şi îşi mută atenţia şi către oraşele mai mici ale ţării, care încep să apară pe harta internaţională a grupurilor hoteliere. Cluj, Sibiu, Braşov, Mamaia şi Timişoara au adăugat şi ele hoteluri afiliat
- Catedrala Neamului: Să nu-ţi faci chip cioplit?
- Grafic: Radiografia puterii de cumpărare în 2025. Cum stă Bucureştiul faţă de alte oraşe