INTERVIU
Compania hotelieră ANA Hotels aşteaptă venituri mai mari cu 8%. „Cea mai mare provocare este găsirea de angajaţi“
♦ Anul trecut, compania a implementat mai multe proiecte de investiţii, inclusiv renovarea completă a hotelului Bradul din Poiana Braşov, cu peste 2 mil. euro.
Compania ANA Hotels,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Feper, venituri de 50 mil. lei şi profit de 4 mil. lei la finele lunii septembrie
- Grafic: Evoluţia sumei cheltuite de turiştii români pe vacanţele în afara ţării (mil. euro)
- Hotelul Orizont, din nou la vânzare. FEPER, compania care deţine în prezent hotelul din Predeal, cere 10,5 milioane de euro pe imobil
- Hotelul Mercure Alba Iulia, primul afiliat la un brand internaţional din oraş, estimează afaceri de 2 milioane de euro pentru primul an de activitate. „Ne aşteptăm la un mix între turismul de leisure şi cel de afaceri“. Investiţia în hotel s-a ridicat la
- Analiză ZF. Viaţa de după pandemie şi boomul vacanţelor în străinătate: 10 mld. euro în 2025, de 25 de ori mai mult faţă de acum douăzeci de ani