Campionatul European de Fotbal a avut un impact redus şi de moment asupra turismului local. Industria ar putea să-şi revină abia în 2024-2025, dar e nevoie de investiţii
♦ „Bucureştiul trebuie să îşi dezvolte infrastructura turistică, trebuie să îşi contureze un brand mai puternic, să aibă o campanie de promovare şi să se poziţioneze ca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Istanbulul, o destinaţie turistică populară printre români: peste 160.000 de turişti români au vizitat oraşul în primele opt luni din 2025
- Andrei Toniuc, General Manager Via Transilvanica: Via Transilvanica este un circuit economic şi social, are această componentă de economie circulară. Pe măsură ce numărul de drumeţi creşte, cu atât există o şansă mai mare de regenerare a mediului rural
- Via Transilvanica. Diana Iabraşu, preşedintele Asociaţiei Caselor Albastre: Restaurarea caselor albastre, vechi de 150 de ani, implică apropierea de meşteşuguri şi materiale naturale
- FlyOne, companie aeriană înfiinţată în Republica Moldova, continuă extinderea în România cu noi curse din 2026, din Bucureşti spre Paris, Luton, Frankfurt, Barcelona, Dublin, Nisa şi Madrid
- Exclusiv ZF Corporate Care este cel mai căutat produs românesc în Diaspora. Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Eu visez ca niciun român plecat afară să nu facă un efort prea mare pentru a mânca un produs original de acasă