Bucureştiul, o destinaţie preoponderent de business, începe să atragă tot mai mulţi turişti de pe segmentul leisure
Bucureştiul, susţinut în principal de turismul de business, începe să devină o destinaţie pentru vacanţele leisure, turiştii străini încep să vadă Capitala ca pe o destinaţie de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bucureştiul, o destinaţie preoponderent de business, începe să atragă tot mai mulţi turişti de pe segmentul leisure
- Virgil Mândru, proprietarul Tohani: Este un an perfect pentru calitatea strugurilor pentru vin
- ZF Agropower. Cum s-a transformat Vama Buzăului în comuna cu cele mai multe puncte gastronomice locale de pe hartă: Am încercat să scoatem la suprafaţă această moştenire şi bogăţie gastronomică şi culturală a României
- Multe croaziere pe Dunăre ajung în România, iar punctul final este Bucureştiul, unde se ajunge cu maşina, indiferent unde se opreşte nava, fie la Giurgiu, Constanţa sau Feteşti.
- Turiştii români au cheltuit 4,6 miliarde de euro pe vacanţele în afara ţării în primele şase luni ale acestui an, plus 9%. Cu un astfel de ritm de creştere, suma ar putea depăşi 10 mld. euro în acest an. Spre deosebire de români, turiştii străini nu au fo