Bucureştiul este pregătit pentru un Ritz-Carlton dacă apare zona potrivită, spune vicepreşedintele Marriott pe Europa de Est
Grupul Marriott, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume, se gândeşte să aducă în România branduri precum St. Regis şi Ritz Carlton, proiecte la care momentan piaţa locală...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bucureştiul este pregătit pentru un Ritz-Carlton dacă apare zona potrivită, spune vicepreşedintele Marriott pe Europa de Est
- Interviu ZF. Pankaj Birla, Marriott International: România face parte din pieţele care cresc. Un hotel de lux precum St. Regis şi Ritz Carlton s-ar potrivi în Bucureşti, dacă apare zona potrivită. Vrem să ajungem la 15-20 de hoteluri în următorii cinci an
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2003 în business
- Grafic: Evoluţia traficului aerian în perioada 1996 - 2025 (mii persoane)
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2002 în business