Antalya devine „greu de vândut“. Paralela 45: Destinaţia Antalya a înregistrat o creştere a preţurilor mult peste media celorlalte zone de vacanţă din apropierea României. Agenţia de turism a avut un volum de vânzări de 262 mil. lei anul trecut, în creştere cu 37% faţă de anul anterior
Creşterea preţurilor ar putea duce la o schimbare în portofoliile de destinaţii ale agenţiilor de turism. Antalya, una dintre cele mai populare şi mai accesibile destinaţii ale turiştilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Piaţa hotelieră se bazează în proporţie de 20% pe voucherele de vacanţă. În 2022, valoarea voucherelor emise a fost de 1,8 miliarde lei. „Cred că voucherele sunt un imbold de a merge în vacanţă“. Piaţa unităţilor de cazare a avut venituri de 9,4 miliarde
- Producătorul de vinuri Castel Mimi din Republica Moldova: 70% din producţie merge la export, iar cea mai importantă piaţă este România. Ardrian Trofin, director comercial: Acum ne focusăm spre Marea britanie şi SUA
- Compania aeriană Air Connect, care a început operarea în primăvara acestui an, renunţă la toate zborurile regulate începând cu luna octombrie. Tudor Constantinescu, CEO al Air Connect: „Cele două aeronave ale noastre vor merge la Aeroitalia într-un contra
- Sectorul de travel riscă să aibă parte de un duş rece după vara fierbinte
- Comisia Europeană a virat tranşa a doua din PNRR pentru România, de 2,8 mld. euro