Analiză ZF. După cel mai dificil an din industria ospitalităţii, 2021 a adus cel mai mare număr de companii din piaţa unităţilor de cazare: anul trecut, peste 9.800 de companii ofereau servicii de cazare
Turismul pierde în fiecare an din ce în ce mai mulţi angajaţi. Odată cu izbucnirea pandemiei, mulţi salariaţi s-au reorientat către alte domenii, iar anul trecut industria a mai pierdut...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate ZF Insurance Summit 2025. Luka Prelevic, Head of International Development, Hellas Direct: România asigură cam 70% din veniturile noastre. Suntem prezenţi doar pe zona de RCA, dar vrem să intrăm şi pe celelalte segmente
- Berarii României: Asistăm la cea mai agresivă majorare a taxării, cu 15% a accizei în 2025, pentru un beneficiu marginal la buget, de doar 3 mil.euro. Sectorul berii susţine peste 60.000 de locuri de muncă şi contribuie anual cu aproximativ 400 mil euro l
- HORA: Majorarea TVA la mâncare va duce la creşterea preţurilor cu aproximativ 1,8%, în paralel cu frânarea creşterii consumului şi creşterea evaziunii fiscale. În final, încasările dinTVA la bugetul de stat provenite din industria restaurantelor ar fi ma
- Alin Burcea, preşedintele ANAT şi fondator, Paralela 45: Dacă statul tot nu face nimic pentru turism, propun să desfiinţăm Ministerul Turismului!
- Ce e lux în România e „clasa de mijloc“ în lume. Piaţa hotelieră de lux din România, foarte restrânsă, e departe de a se încadra în topul mondial. Niciunul dintre brandurile de top din lume nu are prezenţă locală