Analiza de luni. Investiţii de sute de milioane de euro au transformat piaţa hotelieră din România: hotelurile clasificate la patru stele au ajuns la o cotă de piaţă de 27% după ce la începutul anilor 2000 porneau de la sub 2%
♦ În anul 2000, România număra doar 14 hoteluri de patru stele, numărul acestora a ajuns la 430 în 2024. Multe dintre brandurile hoteliere locale au intrat pe acest segment şi mulţi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Kiddo Entertainment Group, business românesc care activează pe piaţa de entertainment indoor, cu afaceri de 10 mil. euro, investeşte în dezvoltarea reţelei şi pregăteşte extinderea către pieţe regionale
- Tendinţe pe piaţa berii artizanale. Cum încearcă artizanii din sectorul berii să crească în contextul unei pieţe care nu mai galopează: primii berari au deschis baruri în centrul oraşului, iar ceilalţi îşi deschid porţile pentru consumatori
- Polonia: agenţiile de travel sparg recorduri
- Arbo Turism , o companie din judeţul Hunedoara, face o pensiune în Haţeg, cu centru de wellness, de 4,7 mil. lei, cu bani din Tranziţie Justă
- România are potenţialul de a deveni o destinaţie pentru evenimentele internaţionale. „Marii organizatori de congrese, conferinţe şi asociaţiile profesionale iau în considerare România pentru evenimente de anvergură, alături de alte destinaţii precum Madri