Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu peste 50% mai mic faţă de anul anterior, dar pentru anul acesta estimează o revenire la nivelul din 2019. „În cei 28 de ani de experienţă în turism, nu am avut parte de asemenea provocări, în lipsa unui suport din partea statului“
Agenţia de turism Cocktail Holidays a încheiat anul 2020 cu un volum de vânzări cu 50% mai mic faţă de cel înregistrat în 2019. Totodată, estimările turoperatorului vizează o dublare a...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cum şi unde schiază românii
- Grafic: Cum arată infrastructura de schi în România? Top judeţe după km de pârtie
- Grafic: 10 hoteluri dezvoltate de antreprenori români care au activitatea de bază într-un alt domeniu
- Aeroporturile din România au fost tranzitate anul trecut de 21 de milioane de pasageri, în creştere cu 87,5% faţă de anul anterior şi triplu faţă de 2020
- Asociaţia Aeroporturilor din România: 21 de milioane de pasageri au tranzitat aeroporturile anul trecut, în creştere cu 87,5% faţă de anul anterior şi triplu faţă de 2020