Untul, care costă circa 100 lei/kg, e ţinut cu „cheie“ în supermarketuri
♦ Analist economic: „Pentru o parte din populaţie supermarketurile sunt ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros“.
În...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Românii, lideri în bricolaj, electro-IT, mobilă, farma şi auto, dar nu au niciun cuvânt de spus în comerţul alimentar
- Metro mizează pe un nou concept de magazine şi îl aduce la conducere pe Cristian Stoenică, un manager român care lucrează de 17 ani în companie
- Afacerile producătorului de mobilier Iris Service Ciuc din Miercurea Ciuc, controlat de antreprenorul Negru Petru, au scăzut cu 4,3% în 2023, ajungând la 168,1 mil. lei
- Consumatorul german găseşte ouă de la micii producători la orice supermarket Rewe. În România, produsele din gospodăriile ţăranilor nu au loc la raft, stau la vânzare la marginea satului sau în pieţe