Untul, care costă circa 100 lei/kg, e ţinut cu „cheie“ în supermarketuri
♦ Analist economic: „Pentru o parte din populaţie supermarketurile sunt ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros“. În...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cine s-a avântat în lupta cu giganţii?
- Unde au dispărut 50 de unităţi de producţie din România?
- Impactul inflaţiei în consum: Românii au renunţat la unu-două produse din coşul mediu de cumpărături pentru a-şi echilibra bugetul
- Mihai Cioltea, artizanul dezvoltării Zara în România, revine după o pauză de şapte ani în „familia“ Inditex ca director de expansiune pentru zona Adriatică
- Pentru că inflaţia rezistă la cote ridicate, nu s-ar impune introducerea de controale „strategice“ ale preţurilor? Inflaţia abia acum pare că se retrage, dar prea lent, iar economia zonei euro este în recesiune