România are cele mai mici preţuri din Uniunea Europeană, dar veniturile mici aduc puterea de cumpărare la coada clasamentului european
♦ Produsele şi serviciile din România costă, în medie, cu 45% mai puţin decât preţurile medii europene, iar cele din Bulgaria sunt cu 44% mai ieftine decât media europeană....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj: 63% dintre români îşi cresc cheltuielile de sărbători, procentul ajunge la 80% în rândul Generaţiei Z
- INS: Investiţiile nete realizate în economia naţională au crescut în primele 9 luni/2025 cu 3,9%. Din suma totală de 143 mld.lei, construcţiile au atras aproape 40%, iar industria şi comerţul au atras, în medie, 20%
- Rata anuală a inflaţiei s-a menţinut în noiembrie la 9,8%. Alimentele s-au scumpit cu 7,6%, mărfurile nealimentare cu 10,7%, iar serviciile cu aproape 11%
- Superbet Group devine Super Technologies şi mizează pe dezvoltarea de noi produse pentru divertismentul digital
- Sondaj: 1 din 2 români alocă până la 1.000 de lei pentru sărbătorile de iarnă, iar aproape o treime se bazează pe economiile strânse pe parcursul anului