Afacerile grupului italian De’Longhi au scăzut anul trecut cu 2%, trase în jos de Europa, unde doar Polonia şi Ungaria au fost pe plus. România face parte, la fel ca Polonia şi Ungaria, din regiunea Europei de Nord-Est
♦ La nivel de regiune per ansamblu, vânzările au scăzut cel mai mult din toată lumea, cu 12,8%. Grupul italian De’Longhi, activ pe plan local în producţia şi distribuţia de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vasile Lungu, proprietar Domeniile Lungu: Sistemul ne-a învăţat să fim doar producători. Astăzi, un tânăr fermier trebuie să ştie să producă mult, de calitate, şi cel mai important, să urmărească piaţa, să ştie când să-şi vândă marfa
- Carpathian Single Malt Whisky cucereşte piaţa internaţională: “Butoaie de vin româneşti şi internaţionale, whisky single malt românesc, o poveste românească unică!”
- Big Mac Index, un indicator bun şi pentru inflaţie: Preţul unui sendviş Big Mac de la McDonald’s a crescut cu 16% într-un an şi cu 32% din 2019 încoace. Indexul Big Mac a fost lansat de publicaţia The Economist acum mai bine de trei decenii
- Piaţa est-europeană de hrană pentru animale de companie suferă de pe urma războiului din Ucraina
- eMAG se extinde cu servicii noi în Ungaria şi Bulgaria