Afacerile grupului italian De’Longhi au scăzut anul trecut cu 2%, trase în jos de Europa, unde doar Polonia şi Ungaria au fost pe plus. România face parte, la fel ca Polonia şi Ungaria, din regiunea Europei de Nord-Est
♦ La nivel de regiune per ansamblu, vânzările au scăzut cel mai mult din toată lumea, cu 12,8%.
Grupul italian De’Longhi, activ pe plan local în producţia şi distribuţia de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câţi bani cheltuiesc românii în online în comerţul alimentar: Suma creşte spre 10 mld. lei, dar ponderea în total vânzări scade. De ce?
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro
- Ediţie specială Afaceri de la zero. Echipa Afaceri de la zero vă urează Sărbători fericite şi La mulţi ani!
- Victor Armăşelu, Samsung Electronics România: Am înregistrat o creştere de 25% a vânzărilor de maşini de spălat rufe, frigidere şi aspiratoare în prima jumătate din 2025. Românii sunt dispuşi să investească în produse mai bune, care încorporează cele mai
- 25 de evenimente pentru 2025: creşterea TVA şi a datoriei, fabrici noi, intrarea în Schengen, autostrada spre Moldova, o tranzacţie de 1 mld. euro, firmele româneşti cumpără în străinătate şi artificii pe bursă