O achiziţie cu mari semne de întrebare pentru Concurenţă: „Dacă se ajunge la un monopol şi punem în mâna unuia totul, ajungem înapoi în comunism“. Mega Image, 1,7 mld. euro afaceri, cumpără Profi, 2,3 mld. euro. Pentru retail este ca şi cum Coca-Cola ar cumpăra Pepsi pe piaţa de băuturi sau Pro TV Antena pe piaţa media

♦ Şoc în retail: olandezo-bel­gienii de la Ahold Delhaize, proprietarii celor 1.000 de supermarketuri Mega Image, anunţă preluarea Profi, o reţea de 1.600 de magazine ♦ Cele două...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.