Abundenţa de băuturi de pe rafturi se vede în cifre: importurile de sucuri s-au dublat în ultimii şase ani
♦ Hell Energy, Chupa Chups, San Benedetto fi-Ga sunt doar câteva exemple de băuturi care nu sunt produse în România şi se află pe rafturile magazinelor şi ale reţelelor de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Primele cifre legate de impactul strategiei Farm to fork în magazinele Carrefour: 20% din cifra de afaceri sunt generate de produsele cu valabilitate de până în 7 zile şi de la producători aflaţi la maximum 50 de kilometri distanţă de magazine
- Adrian Urdă, Cometex: Avem în plan investiţii în retail de peste 200 mil. euro până în 2025. În Giurgiu, Focşani şi Zalău vom avea inclusiv proiecte mixte, cu rezidenţial
- Untul, care costă circa 100 lei/kg, e ţinut cu „cheie“ în supermarketuri
- Unde duce inflaţia sau cum a devenit untul, un produs de lux? Untul, care costă circa 100 lei/kg, după o creştere de 45% într-un an, stă închis în cutii în supermarketuri. S-a „topit“ untul din magazine şi e nevoie de sisteme antifurt?
- Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Inflaţia va fi o problemă majoră şi în 2023 şi va veni din dinamica preţurilor materiilor prime, dar şi, indirect, din majorarea salariului minim